Od pewnego czasu w ogłoszeniach o sprzedaży nieruchomości można spotkać informację o tzw. Drzwiach Otwartych. Z pomocą, w promocji takich maleńkich eventów, przychodzą nawet ogólnopolskie portale internetowe dające możliwość specjalnego oznaczenia takiego wydarzenia w ofercie promowanej nieruchomości.
Z powodzeniem od wielu lat taką formę sprzedaży mieszkań i domów propagują i promują duże, międzynarodowe sieci biur nieruchomości działające również w Polsce, głównie na południu kraju.
O co chodzi zatem z tymi Drzwiami? Dlaczego one są otwarte? I dla kogo?
W największym skrócie to określony dzień i godziny w jakich potencjalni zainteresowani mogą przyjść, obejrzeć nieruchomość i złożyć ofertę jej zakupu.
To spotkanie, podczas którego bez skrępowania możemy obejrzeć interesujące nas mieszkanie lub dom. Porozmawiać z Agentem /opiekunem oferty. Dopytać o szczegóły, których nie znaleźliśmy w ogłoszeniu.
Taka forma prezentacji jest niezwykle popularna w USA czy bliższej nam Szwecji.
Osobiście od 2014 roku poza wyłącznością i współpracą między Pośrednikami propaguję i organizuję Drzwi Otwarte zwane czasami Open House.
Podczas jednego z licznych szkoleń, w którym uczestniczyłam, prowadząca Maria Semczyszyn, potwierdziła moja teorię, że to wydarzenie powinno być skierowane przede wszystkim do Agentów, Pośredników, Brokerów działających na lokalnym rynku nieruchomości. Głównie dlatego, że wśród klientów ta forma promocji nie jest jeszcze zbyt popularna. Zatem - zachęcam. Jeśli interesuje Państwa jakaś nieruchomość a znajdziecie informację o Drzwiach Otwartych - nie bójcie się tego. Śmiało dzwońcie, aby uzyskać informację o dostępnych, wolnych godzinach aby zapewnić sobie spokojną prezentację i czas obecnego Pośrednika.
Zachęcam również branżę - jeśli Wasz kolega lub koleżanka organizują Drzwi Otwarte - korzystajcie z każdej szansy na poznanie nowej nieruchomości. Może właśnie Twój klient, z którym teraz pracujesz właśnie takiej nieruchomości szuka? Będziesz w stanie pokazać więc coś spoza swojej bazy ofert. Masz wówczas szansę na szybką sprzedaż przy współpracy z innym biurem. Dzięki temu zyskasz kolejnego zadowolonego klienta i kolejne bardzo dobre kolejne referencje. I kolejny raz udowodnisz, że jesteś skutecznym Agentem.
Gdzie taką informację znajdziemy? Z pewnością na stronie www biura, na jego fanpejdżu a przede wszystkim na portalach #otodom lub #nieruchomoscionline . Oba te portale posiadają oznaczenie o takim wydarzeniu.
Zatem.....do zobaczenia